Dołącz do nas

Biznes

Profil zaufany ePUAP – co to jest i kiedy może się przydać?

Osoby wnioskujące o dowód osobisty po 4 marca 2019 roku otrzymują e-dowód, który zawiera dodatkową warstwę elektroniczną.

Dzięki temu może służyć również do komunikacji z administracją publiczną przez internet. Jednym z narzędzi umożliwiających kontakt z urzędami jest ePUAP. Co to takiego? Jak działa? Do czego może się przydać? Poniżej znajdziesz wszystkie przydatne informacje.

Co to jest ePUAP?

Pod skrótem ePUAP kryje się usługa umożliwiająca obywatelom kontakt z administracją publiczną oraz innymi podmiotami przez internet. Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej to miejsce, gdzie możemy dopełnić formalności, które wcześniej wymagały wizyty w placówce stacjonarnej urzędu. Dostęp do swojego konta mamy całodobowo, a co za tym idzie wybrany formularz możemy wypełnić w dowolnym miejscu i czasie. Wszystkie niezbędne informacje oraz potwierdzenie złożenia wniosku również znajdziemy na stronie ePUAP. Dzięki temu mamy możliwość na bieżąco sprawdzać postępy w swojej sprawie.

Profil zaufany ePUAP zawiera informacje, które pozwalają jednoznacznie zidentyfikować osobę posiadającą konto. W efekcie ma on takie samo zastosowanie przy składaniu dokumentów jak podpis, który składamy podczas wypełniania wniosków w urzędzie. Warto również zaznaczyć, że korzystanie z tej usługi jest darmowe i ogólnodostępne.

Kto może założyć ePUAP?

Wirtualne biuro Łódź KDŁ Sp z o.o.

Podstawowym warunkiem, który umożliwia korzystanie z usług ePUAP, jest posiadanie założenie konta. Może to zrobić każda osoba posiadająca numer PESEL oraz możliwość potwierdzenia swojej tożsamości w internecie. Ostatni z warunków gwarantuje, że po złożeniu wniosku urząd będzie wiedział, kim jesteśmy, a co za tym idzie zapewni nam również bezpieczeństwo. Dzięki temu nikt się pod nas nie podszyje. Teraz przejdźmy do procesu zakładania profilu na ePUAP.

Jak założyć profil zaufany ePUAP?

Aby to zrobić, należy przejść na oficjalną stronę usługi. Następnie klikamy “Zarejestruj się”. W tym momencie musimy wybrać sposób uzyskania profilu zaufanego. Do wyboru mamy trzy możliwości. Pierwsza z nich to wypełnienie formularza przez internet oraz potwierdzenie tożsamości w placówce. W takiej sytuacji czas oczekiwania na aktywację konta zależy od tego, kiedy znajdziemy czas na wizytę w instytucji potwierdzającej profil ePUAP. Mamy na to czas do 14 dni od zatwierdzenia formularza. Drugie rozwiązanie polega na potwierdzeniu tożsamości online. Można to zrobić, korzystając z konta bankowego w takich placówkach jak:

  • T-Mobile Usługi Bankowe,
  • PKO Bank Polski,
  • Inteligo,
  • Santander,
  • Bank Pekao,
  • mBank,
  • ING Bank Śląski,
  • Envelo,
  • Millennium Bank,
  • Alior Bank.

Po wybraniu jednej z wyżej wymienionych instytucji należy zalogować się do swojego konta bankowego, a następnie zatwierdzić wykonane działanie w swojej bankowości internetowej. W ten sposób ePUAP pobierze niezbędne informacje z naszego rachunku osobistego, a my będziemy mogli korzystać z wszystkich funkcji udostępnianych przez ePUAP niemal natychmiast. Trzecim rozwiązaniem będzie założenie profilu zaufanego przez e-dowód. Jak to zrobić?

Zakładanie profilu ePUAP – e-dowód

Aby założyć konto ePUAP za pomocą e-dowodu, niezbędne jest posiadanie na komputerze odpowiedniego oprogramowania, które umożliwia odczyt danych z dokumentu. Dodatkowo musimy również posiadać czytnik NFC. Bez tego urządzenia przejście przez rejestrację będzie niemożliwe.

  1. Jeśli posiadamy oprogramowanie, a czytnik został podpięty do laptopa lub komputera, można przejść dalej.
  2. Teraz należy umieścić dowód na czytniku. Powinien się tam znajdować aż do momentu zakończenia logowania.
  3. Po chwili otworzy się okno oprogramowania, w które należy wpisać sześciocyfrowy numer CAN znajdujący się na awersie dokumentu.
  4. Jeśli wszystko będzie się zgadzać, pojawi się komunikat o poprawnym załadowaniu certyfikatu, a ikona oprogramowania zmieni się na czerwony.
  5. Kolejnym krokiem będzie kliknięcie przycisku “Zaloguj się”, a następnie zatwierdzenie certyfikatu.
  6. Teraz należy wpisać w przeglądarce lub na czytniku kod PIN, który został ustalony przy odbiorze dokumentu.
  7. To wszystko! Teraz bez problemu zalogujesz się do usługi ePUAP.

Jakie sprawy można załatwić przez ePUAP?

Jak już wspomnieliśmy, profil zaufany ePUAP umożliwia załatwienie wielu różnych spraw bez dodatkowych wizyt w urzędzie. Dzięki niemu bez problemu:

  • złożymy wniosek o dowód lub prawo jazdy, zgłosimy utratę lub zniszczenie dokumentu, zgłosimy sprzedaż samochodu czy dopiszemy się do spisu wyborców,
  • uzyskamy odpisy aktów urodzenia, małżeństwa lub zgony, a także zgłosimy urodzenie dziecka,
  • sprawdzimy swoje ubezpieczenie, wysokość emerytury, a także zwolnienia lekarskie oraz składki,
  • odbierzemy kartę EKUZ,
  • sprawdzimy swoje rozliczenia PIT, zgłosimy spadek.

Oprócz tego ePUAP umożliwia załatwienie niektórych spraw w Krajowym Rejestrze Karnym, urzędzie pracy, Rejestrze PESEL i Rejestrze Dowodów Osobistych oraz wielu innych urzędach administracji publicznej. Bez wątpienia profil ePUAP może przyspieszyć uzyskanie potrzebnych dokumentów. Dzięki niemu unikniemy kolejek w urzędach, a wymagane formularze wypełnimy w dowolnym dla nas momencie.

 

Artykuł został opracowany przez specjalistów z pozyczkowy-portal.pl.

Nowe możliwości fiskalne Wirtualne kasy fiskalne DEP Sp. z o.o.

Czytaj dalej
.

Szampon insight - Kosmetyki naturalne

Dodaj komentarz

Biznes

Informatyczna pracownia terminalowa – czy się opłaca?

Art. sponsorowany

Planując wdrożenie pracowni informatycznej należy przeanalizować wiele różnych czynników. Priorytetem jest, aby zapewnić sobie oczekiwany poziom swobody i komfortu codziennego użytkowania.

Nie można także nie wspomnieć o wydajności, która powinna zostać dopasowana do realizowanych zadań. Doskonałą propozycją wydaje się być pracownia terminalowa, która z roku na rok cieszy się rosnącym zainteresowaniem. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że zapewnia ona mnóstwo korzyści. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat, to zapoznaj się z dalszą częścią publikacji.

Bezawaryjne działanie

Fachowo zaprojektowana pracownia terminalowa zapewnia bezawaryjne i długotrwałe działanie. Właśnie dlatego sprawdza się ona wszędzie tam, gdzie system informatyczny jest intensywnie użytkowany. Nie trzeba obawiać się problematycznych usterek i awarii. Terminal to niewielkie urządzenie o ponadprzeciętnych parametrach użytkowych i fizycznych. Opiera on swoje działanie na certyfikowanych podzespołach, które spełniają restrykcyjne normy i standardy. Wytrzymałość sprzętu sprawia, że jest on odporny na różnego rodzaju czynniki otoczenia. Inteligentne zabezpieczenia chronią przed przegrzaniem komponentów czy zwarciem elektrycznym.

Źródło: https://pracowniaterminalowa.pl/

Niska cena

Warto wiedzieć, że terminalowa pracownia informatyczna jest o wiele tańsza od tradycyjnego odpowiednika. Już na starcie można zaoszczędzić nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że jedno urządzenie zastępuje kilkanaście PC-ów/laptopów. Ceny profesjonalnych sprzętów nie należą do niskich, a więc w wielu przypadkach można zaoszczędzić jeszcze więcej pieniędzy. Nie można również nie wspomnieć o niższych kosztach utrzymania, które są wynikiem mniejszego zapotrzebowania na energię elektryczną. Warto także wspomnieć, że niższy pobór prądu sprzyja środowisku naturalnemu. Usatysfakcjonuje to tych, którzy stawiają na ekologiczne rozwiązania.

Swoboda i bezpieczeństwo użytkowania

Pracownia terminalowa zapewnia maksymalną swobodę codziennego użytkowania systemu informatycznego. Niepodważalną zaletą jest niekłopotliwa konserwacja sprzętu. Nie ma konieczności korzystania z usług specjalistów. Przygotowanie urządzenia do pracy jest równie proste i szybkie, więc nie trzeba obawiać się potencjalnych niedogodności. Pracownia terminalowa gwarantuje oczekiwaną swobodę oraz bezpieczeństwo użytkowania. Wszystkie profile znajdują się w jednym miejscu, dzięki czemu administrator może liczyć na intuicyjne zarządzanie pracownią. Może on dowolnie nadawać i blokować dostęp do wybranych treści.

Czytaj dalej

Biznes

Rejestracja znaku towarowego w kontekście klasyfikacji nicejskiej

Klasyfikacja nicejska to międzynarodowy system klasyfikacji towarów i usług. Jest podstawą prawną wykorzystywaną przy rejestracji znaków towarowych. Jeśli interesuje Cię rejestracja znaku towarowego – czytaj dalej, a dowiesz się wszystkiego co musisz wiedzieć o Porozumieniu Nicejskim.

 

Czym jest Porozumienie nicejskie?

Porozumienie nicejskie formalnie znane jest jako Międzynarodowa Klasyfikacja Towarów i Usług. Zostało zatwierdzone 15 czerwca 1957 w trakcie Międzynarodowej Konferencji w Nicei. Kraje, które przystąpiły do tego porozumienia są zobowiązane do stosowania ustalonej tam klasyfikacji jako system podstawowy lub pomocniczy. Od 1957 roku dokonano dwóch rewizji tekstu Porozumienia nicejskiego – 14 lipca 1967 w Sztokholmie oraz 13 maja 1977 w Genewie. 

Przeczytaj również: https://lawboxfirm.com/procedura-miedzynarodowa/

Porozumienie nicejskie a procedury w UE

Klasyfikacja nicejska obowiązuje także na terenie Unii Europejskiej. Jest bardzo istotna, szczególnie jeśli zależy nam na szybkim i sprawnym rozpatrzeniu wniosku. Korzystanie z ustandaryzowanych terminów wykluczy konieczność tłumaczenia czy zmian we wniosku, a także zapewni jego przejrzystość. Zgłaszając wniosek o rejestrację znaku towarowego w UE należy także pamiętać, że listę można ograniczać, ale już nie rozszerzać – do złożonego już wniosku nie dodamy żadnych towarów, usług czy klas. 

Przeczytaj również:  https://lawboxfirm.com/procedura-krajowa/

Klasyfikacja przy zastrzeżeniu znaku towarowego

Klasyfikacja towarów i usług w Porozumieniu została podzielona na 34 klasy towarowe oraz 11 klas usługowych. Lista jest uporządkowana alfabetycznie, a wybór właściwej klasyfikacji leży po stronie wnioskującego o rejestrację znaku towarowego. W tym miejscu kluczowe jest właściwe wybranie klasyfikacji, a także niewybieranie zbędnych klasyfikacji, w których znak towarowy nie będzie wykorzystywany. Należy pamiętać, że opłata za rejestrację znaku zależy głównie od liczby wykorzystanych klas. Co więcej, jeśli wnioskujący nie będzie wykorzystywać znaku towarowego w określonym terminie (najczęściej 5 lat po rejestracji), znak może zostać uwolniony i przepisany na inny podmiot w przypadku złożenia kolejnego wniosku. Może więc okazać się, że niepotrzebnie przepłacamy za zgłoszenie znaku, jeśli nie będziemy z niego korzystać. 

Zobacz:

https://lawboxfirm.com/klasyfikacja-nicejska-a-rejestracja-znaku-towarowego/

Czytaj dalej

Biznes

ERP 4FACTORY w chmurze to jest to co najlepsze w Lean IT

Art. sponsorowany

Wiele osób związanych z branżą produkcyjną myśli o Lean jako o filozofii zarządzania zapasami lub doskonalenia procesów, ale w rzeczywistości jest to coś znacznie więcej. Lean to strategia zarządzania, która koncentruje się na marnotrawstwie – dążąc do wyeliminowania go wszędzie tam, gdzie występuje. Dlatego właśnie Lean tak skutecznie przeniósł się z hali produkcyjnej do całego przedsiębiorstwa i dlatego obecnie przenika do różnych instytucji, takich jak banki, szpitale czy bary szybkiej obsługi.

Definiowanie pojęcia Lean w IT

Jedną z najtrudniejszych rzeczy w poszukiwaniu odpadów w produkcji we wszystkich ich formach jest to, że odpady przybierają tak wiele form, że często trudno je zidentyfikować. Stosunkowo łatwo jest rozpoznać złom lub nadmiar ruchu jako marnotrawstwo, ale o wiele trudniej jest rozpoznać marnotrawstwo związane z niewykorzystanymi szansami. Szefowie informatyki w firmach produkcyjnych od co najmniej dekady szukają sposobów, aby IT było Lean, a egzekwowanie korzystania z rozwiązania ERP 4FACTORY w chmurze jest jednym z lepszych sposobów, aby tak się stało. Wyeliminowanie jednorazowych arkuszy kalkulacyjnych i duplikatów danych jest oczywistym sposobem na zmniejszenie marnotrawstwa zasobów i usprawnienie procesów biznesowych, ale jest prosty i bardziej oczywisty sposób, aby wyeliminować jeszcze bardziej podstępną formę marnotrawstwa. Trzeba przenieś rozwiązania IT do chmury.

Przeczytaj także: https://www.dsr.com.pl/predictive-maintenance-czyli-czym-jest-predykcyjne-utrzymanie-ruchu/

W stronę Lean IT dzięki chmurze obliczeniowej

Eliminowanie czynności, które nie dodają wartości w oczach klientów jest podstawową zasadą Lean. Chmura obliczeniowa eliminuje potrzebę poświęcania czasu na powtarzalne zadania, które nie wnoszą żadnej wartości dodanej dla użytkownika, klienta IT. Czynności takie jak tworzenie kopii zapasowych, optymalizacja baz danych, zarządzanie kolejkami wydruku i inne rutynowe, ale niezbędne powtarzalne zadania, można łatwo zlecić na zewnątrz, uwalniając dział IT od bardziej strategicznych działań.

Przeczytaj także: https://www.dsr.com.pl/wdrozenie-metodyki-lean-podstawa-optymalizacji-przedsiebiorstwa/

Dzięki wyeliminowaniu czasu i uwagi, które zespół IT poświęca tym zadaniom, firma otrzymuje większy dostęp do ważnych zasobów – połączonej wiedzy i doświadczenia zespołu IT, które można wykorzystać do usprawnienia procesów biznesowych lub planowania strategii technologicznej firmy. Chociaż nie jest to „marnotrawstwo” w konwencjonalnym rozumieniu tego pojęcia, wykorzystanie zasobów na mniej wartościowe zadania kosztem bardziej strategicznych inicjatyw jest z pewnością formą marnotrawstwa.

    • Wyeliminowanie kroków bez wartości dodanej z procesów wprowadzania zamówień lub wysyłki skraca całkowity czas cyklu zamówienia i zwiększa zadowolenie klientów.

    • Znalezienie sposobów na zwiększenie widoczności i komunikacji w całym łańcuchu dostaw pozwala obniżyć koszty i skrócić czas realizacji zamówień.

    • Usprawnienie procesów w finansach może skrócić czas zamknięcia ksiąg, zmniejszyć liczbę dni zaległej sprzedaży i poprawić zgodność z przepisami bez zwiększania ryzyka.

Przeczytaj także: https://www.dsr.com.pl/zarzadzanie-procesem-utrzymania-ruchu-eam-4factory/

Wszystkie te czynniki obniżają koszty, ale wszystkie wymagają wielowymiarowego punktu widzenia w połączeniu ze znajomością możliwości systemu i narzędzi do modelowania procesów biznesowych, czyli dokładnie tych umiejętności i wiedzy, które posiada IT. Wykorzystanie chmury do uwolnienia tych cennych zasobów dla bardziej produktywnych działań jest najlepszym przykładem Lean IT.

Artykuł powstał w oparciu o materiały QAD Inc. i DSR S.A.

Program do planowania produkcji wdrażany przez firmę DSR S.A.: APS 4FACTORY

Czytaj dalej

Biznes

Jak otrzymać dotację na wsparcie edukacji przedszkolnej?

Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich z Łowicza organizuje w drugiej połowie maja webinarium, którego tematem będzie nowy konkurs ogłoszony przez Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego. Jego stawką są dotacje na wsparcie edukacji przedszkolnej. Przedszkola to bardzo ważny etap edukacji dzieci. Dzięki unijnym dotacjom powstają w nich nowe miejsca nauki i zabawy dla najmłodszych.

 

Webinarium – jak się zapisać

Łowicka placówka organizuje spotkanie 23 maja w godzinach 11.00-12.00. Aby zapisać się na szkolenie, należy odwiedzić tę stronę,  gdzie znajduje się formularz do wypełnienia. Dane, które należy obowiązkowo podać, to imię i nazwisko oraz adres e-mail. Ponadto konieczne jest zapoznanie się z klauzulą informacyjną art. 13 RODO.

Termin przyjmowania zgłoszeń do udziału w webinarium upływa 18 maja.

 

Webinarium – program

Szkolenie rozpocznie się od przekazania podstawowych informacji na temat omawianego konkursu. Następnie prowadzący spotkanie przedstawi, w jaki sposób poprawnie złożyć wniosek. Kolejny punkt programu stanowić będzie prezentacja zasad oceny projektu zgłoszonego do naboru. W przedostatnim z segmentów webinarium uczestnicy dowiedzą się, gdzie szukać informacji o Funduszach Europejskich. Na zakończenie szkolenia planowany jest panel pytań i odpowiedzi z udziałem przedstawicieli Departamentu ds. Europejskiego Funduszu Społecznego w Perspektywie 2014-2020.

 

Konkurs

Wnioski w ramach konkursu ogłoszonego przez Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego będzie można składać od 25 maja do 1 czerwca 2022 r. Rozstrzygnięcie naboru zostało zaplanowane na październik 2022 r. O dofinansowanie mogą ubiegać się wszystkie podmioty, w tym osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą lub oświatową na podstawie przepisów odrębnych.

Na konkursie skorzystają, rzecz jasna, nie tylko podmioty prowadzące projekty zaklasyfikowane do otrzymania dotacji. Grupę końcowych beneficjentów konkursu stanowią bowiem dzieci w wieku przedszkolnym oraz nauczyciele i pracownicy zatrudnieni w tych placówkach.

Więcej szczegółów na temat konkursu można znaleźć tutaj.

 

Dotacje na edukację w powiecie zduńskowolskim

Placówki edukacyjne mają ogromny wpływ na rozwój dziecka, na kształtowanie się jego osobowości, wrażliwości i umiejętności. W Zapolicach rozbudowano i przebudowano budynek szkoły z przeznaczeniem na funkcjonowanie przedszkola dla 100 dzieci, w tym dzieci z niepełnosprawnościami. W placówce wychowania przedszkolnego przy Zespole Szkół w Szadku utworzono nowe miejsca dla najmłodszych oraz poszerzono ofertę edukacyjną o dodatkowe zajęcia specjalistyczne. Publiczne przedszkola miasta Zduńska Wola zaopatrzono w pomoce i sprzęt dydaktyczny, dokształcono nauczycieli w zakresie pedagogiki specjalnej i umiejętności cyfrowych oraz zorganizowano dodatkowe zajęcia umożliwiające dzieciom z niepełnosprawnością udział w wychowaniu przedszkolnym. Fundusze Europejskie wspierają prowadzenie zajęć rozwijających dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz podnoszenie kompetencji nauczycieli. Dlatego warto wziąć udział w webinariach i konkursach organizowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt: rpo@aplanmedia.pl.

Czytaj dalej

Biznes

Bezpłatne konsultacje dla przyszłych przedsiębiorców z powiatu Zduńskowolskiego

Fundusze Europejskie są dla polskich firm nie tylko impulsem inwestycyjnym, ale również szansą na zwiększenie konkurencyjności. Nie jest tajemnicą, że bez dofinansowań Funduszy Europejskich rozwój wielu przedsiębiorstw z naszego regionu byłby utrudniony, a czasem wręcz niemożliwy. Jak zdobyć środki na otwarcie działalności gospodarczej, dotacje i pożyczki na rozwój firmy, mieszkańcy województwa łódzkiego będą mogli dowiedzieć się podczas bezpłatnych konsultacji w Mobilnych Punktach Informacyjnych Funduszy Europejskich.

PIFE zapraszają

Do udziału w spotkaniach zaprasza Sieć Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie łódzkim. Celem konsultacji jest przedstawienie beneficjentom możliwości ubiegania się o dofinansowanie rozpoczęcia działalności gospodarczej, dotacji i pożyczek na rozwój firmy, wsparcia dla organizacji pozarządowych, a także aktualnych i planowanych konkursów w ramach Funduszy Europejskich. Wsparcie z Funduszy Europejskich to nie tylko bezzwrotne dotacje, może ono również przybrać inną formę, są to najczęściej pożyczki udzielane na preferencyjnych warunkach, bony na odbycie szkoleń, doradztwo dla firm, stypendia, staże oraz inne formy wsparcia ułatwiające podejmowanie zatrudnienia. Szczegółowe informacje na ten temat można uzyskać od konsultantów w Mobilnych Punktach Informacyjnych, które zostały rozmieszczone na terenie całego województwa.

Program spotkań

Konsultacje przeznaczone są dla wszystkich mieszkańców województwa łódzkiego, w tym powiatu zduńskowolskiego, zainteresowanych ubieganiem się o wsparcie z Funduszy Europejskich. Podczas spotkań przedstawione zostaną możliwości wsparcia na realizację własnych pomysłów, wyjaśnione zasady ubiegania się o wsparcie ze środków unijnych, a także zaprezentowane źródła wiedzy o programach unijnych. Dodatkowo, w lokalizacjach oznaczonych znakiem PPP, będzie można dowiedzieć się, jak pozyskać środki i prawidłowo realizować projekty w formule Partnerstwa Publiczno-Prywatnego. PPP to partnerstwo sektora publicznego i prywatnego, które ma na celu realizację przedsięwzięć lub świadczenie usług, tradycyjnie dostarczanych przez sektor publiczny.

Terminy i miejsca

Konsultacje odbędą się w kwietniu w osiemnastu Mobilnych Punktach Informacyjnych. Dzięki takiej organizacji stworzona została możliwość dotarcia do mieszkańców wsi i mniejszych miejscowości na terenie całego województwa. Dla mieszkańców powiatu zduńskowolskiego proponujemy spotkania:

  • 26 kwietnia 2022 r. w godz. 09:00 – 11:30, w Urzędzie Miejskim w Warcie, Rynek im. Władysława Reymonta 1, sala konferencyjna, I piętro;
  • 25 kwietnia 2022 r. w godz. 9:00 – 11:30, w Starostwie Powiatowym w Poddębicach, przy ul. Łęczyckiej 16. (PPP).

W przypadku chęci wzięcia udziału w spotkaniach należy wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie https://rpo.lodzkie.pl/szkolenia-pife/item/5421-mobilne-punkty-informacyjne-w-wojewodztwie-lodzkim-kwiecien-2022 wybierając odpowiedniego organizatora konsultacji w PIFE.

Organizatorem spotkania w Warcie jest Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Sieradzu przy ul. Rynek 14. Wszelkie informacje można uzyskać pod nr tel. 43 678 40 80, 43 822 89 25 lub na e-mail: LPISieradz@lodzkie.pl. Spotkanie w Poddębicach przygotowuje Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Łodzi przy ul. Moniuszki 7/9. Wszelkie informacje można uzyskać pod nr tel. 42 663 31 07; 42 663 3405; 42 291 9760 lub na e-mail: GPILodz@lodzkie.pl Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do ograniczenia udziału w wydarzeniu liczby osób z jednej instytucji w przypadku, gdy liczba chętnych przekracza liczbę dostępnych miejsc. Po dokonaniu rejestracji za pomocą formularza zgłoszeniowego, należy poczekać na potwierdzenie zakwalifikowania.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt:
rpo@aplanmedia.pl

 

Czytaj dalej

Popularne